صبح امروز همزمان با سراسر کشور جشن احسان و نیکوکاری در تمامی مدارس لارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان مراسم نمادین این جشن با حضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه، روسای آموزش و پرورش و کمیته امداد امام (ره) معاونین و کارشناسان این ادارات و با اجرای چند برنامه در *دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون* برگزار شد.
در این مراسم علیپور معاون فرمانداری ویژه، فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش و دلاور رییس کمیته امداد امام خمینی در سخنانی با اشاره به آیات و روایات بر اهمیت کار خیر و نیکوکاری تاکید کرده و از دانش آموزان خواستند در این کار بزرگ و پر اجر همیشه پیشقدم بوده و دیگران را نیز به این کار ترغیب و تشویق نمایند.
گفتنی است هرسال در آستانه سال نو، دانش آموزان در یک حرکت زیبا به یاری همکلاسان بی بضاعت خود می شتابند و کمیته امداد پس از جمع آوری هدایا به نحوی آبرومندانه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می کنند.

+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 14:16 توسط ع. ش(شاهدلاری) |
قیام لارستان...
ما را در سایت قیام لارستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 11:52